سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]

ورزشیه توپ

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


1:47 عصر شنبه 85/3/27

چه می کنه این علی دایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نویسنده: سعید داوودی

محمد دادکان : من هم با تعویض دایی موافق بودم!

محمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیروز در حاشیه تمرین تیم ملی با خبرنگاران کلی حرف زد.

به گزارش خبرنگار اعزامی تبیاناز آلمان ، دادکان خواستار حمایت دولت، مردم، مسوولان و روزنامه‌ها از تیم ملی شد و گفت : اگر تیم ملی ما باخته این فقط تقصیر بازیکن و مربی نیست ، بلکه تقصیر من مدیر هم هست.

اما الان باید همه از تیم ملی حمایت کنند و حمایت از تیم ملی باید همچنان ادامه یابد. اکنون انتقاد دردی را دوا نمی‌کند و ما نیاز به حمایت داریم.

وی تاکید کرد : این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و همانطور که شما دیدید ژاپن در حالی که با یک گل برابر استرالیا پیش بود در نهایت 3 بر یک شکست خورد؛

دادکان همچنین به برخی از خبرنگاران گفت : من هم معتقدم دایی باید تعویض می شد.

دادکان تصریح کرد که علی کریمی نباید از زمین بیرون می آمد اما اگر قرار به چنین تعویضی بود ، ما باید مسعود شجاعی را به میدان می فرستادیم و رسول خطیبی را هم جانشین دایی می کردیم تا تحرک تیم ایران بیشتر شود.

دادکان همچنین تلویحا از حضور رودباریان به جای میرزاپور درون دروازه خبر داد اما تاکید کرد تصمیم نهایی در باره ترکیب تیم را برانکو می گیرد.

کادر فنی وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد و ما هم وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.

محمد دادکان اظهار کرد: خوشبختانه روحیه‌ی تیم ملی پس از ناراحتی‌هایی که به خاطر شکست برابر مکزیک پیش آمده بود، بهتر شده است و بازیکنان در شرایط ایده‌آلی هستند. امیدوارم در بازی پرتغال، تمامی نفرات نهایت توان‌شان را به نمایش بگذارند.

دادکان در مورد احتمال دخالت سازمان تربیت بدنی در مورد شرایط تیم ملی نیز اظهار کرد: تاکنون به کسی اجازه دخالت نداده و از این پس نیز نمی‌دهیم. فدراسیون کار خود را انجام می‌دهد و سازمان نیز وظایفش را اجرا می‌کند. انتظار داریم‌ که سازمان تربیت بدنی همچنان به حمایت‌هایش ادامه دهد تا بتوانیم در باز‌ی‌های آینده نیز موفق باشیم.

دادکان در مورد خبر استعفای سرمربی تیم ملی نیزگفت: برانکو استعفا نداده است، بلکه پس از جام جهانی قرارداد این مربی با تیم ملی به پایان می‌رسد. اگر من در فدراسیون فوتبال بودم در مورد آینده کاری وی تصمیم می‌گیریم؛ اما،؛ تصور می‌کنم در صورت رفتنم از فدراسیون به احتمال زیاد برانکو نیز تیم ملی را ترک می‌کند.


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تصاویری زیبا از بازی ایران و مکزیک
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:4361

امروز:1

دیروز :0

 RSS 

درباره خودم

ورزشیه توپ

سعید داوودی
بسیار جدی و ورزشکار

لوگوی خودم

ورزشیه توپ

لوگوی دوستان



آرشیو

بهار 1385

اشتراک

 

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو